L'Ajuntament prioritza l'atenció al públic de forma telefònica i telemàtica

avisA partir d'aquest divendres 13 de març, i mentre estigui activat el Pla Procicat de malalties emergents pel coronavirus SARS-CoV-2,  l'Ajuntament prioritza l'atenció al públic de forma telefònica i telemàtica.

Només s'atendran presencialment aquelles gestions amb caràcter urgent i que no puguin realitzar-se ni per telèfon ni digitalment, prenent les mesures preventives dictades per les autoritats sanitàries. Per aquest motiu, qui vulgui fer consultes a qualsevol servei municipal, ha de trucar al telèfon 93 753 98 00 o bé enviar un correu electrònic a oac@vilassardedalt.cat.

Per la resta de gestions, t
eniu el registre electrònic disponible les 24 hores del dia. També posem a la vostra disposició un servei d'assistència en la tramitació electrònica que us ajudarà a realitzar els tràmits electrònics. Per fer-lo servir truqueu al 930 267 225 (de 8h a 20h) o envieu un correu electrònic a: oac360@vilassardedalt.cat.

En cas de necessitar informació o realitzar una consulta, us oferim el servei de cita prèvia trucant al telèfon de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania: 93 753 98 00.


13/03/2020
Fins el 31/12/2021
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 12-02-2021 11:56