Caràcter: ordinari
Data: 19 de desembre de 2024
Hora: a les 20:00 h
Lloc: sala de Plens sala de Plens o en directe a través del canal Youtube de l'Ajuntament o per Radio Vilassar de Dalt.
1.- Aprovació de l'acta de la sessió ordinària de 28 de novembre de 2024.
2.- Aprovació del calendari de sessions per a l’any 2025.
3.- Aprovació inicial de la modificació del Servei de recollida de brossa domiciliària d’un sistema de recollida per contenidors a una recollida “porta a porta”.
4.- Creació d’un grup d’estudi per al seguiment de la implantació del nou model “porta a porta” en la gestió de residus municipals.
5.- Concessió d’una pròrroga per presentar al·legacions demanada per part de SOREA,SA en relació a liquidació del contracte de concessió administrativa de serveis anomenat: Concessió de l’abastament de l’aigua de Vilassar de Dalt.
6.- Concessió d’una pròrroga per presentar al·legacions demanada per part de SOREA, SA, en relació a la liquidació del contracte de concessió administrativa de serveis anomenat: Concessió administrativa de serveis del clavegueram de Vilassar de Dalt.
7.- Moció per revertir les obligacions de registre documental i informació de les persones físiques o jurídiques que exerceixin hostalatge o lloguin vehicles de motor.
8.- Donar compte de l'informe de Morositat corresponent al 3er Trimestre 2024.
9.- Donar compte dels decrets dictats durant el mes de novembre de 2024.
10.- Precs i preguntes.
1.- Aprovació de l'acta de la sessió ordinària de 28 de novembre de 2024.
S'aprova l'acta per unanimitat de tots els grups.
2.- Aprovació del calendari de sessions per a l’any 2025.
El calendari s'aprova per unanimitat de tots els grups.
3.- Aprovació inicial de la modificació del Servei de recollida de brossa domiciliària d’un sistema de recollida per contenidors a una recollida “porta a porta”.
Després de les reunions de la Comissio d’estudi per al canvi de model de recollida de residus urbans i l’acord per una proposta de recollida porta a porta, el ple aprova inicialment la proposta de modificació de servei de recollida de brossa domiciliària de Vilassar de Dalt, que pasarà d’un sistema de recollida amb contenidors a una recollida porta a porta.
La modificació s'aprova per unanimitat.
4.- Creació d’un grup d’estudi per al seguiment de la implantació del nou model “porta a porta” en la gestió de residus municipals.
Per tal de vetllar pel procés d’implantació del nou model de recollida de brossa, el ple aprova la creació d’ un grup d’estudi per tal de fer el seguiment de la implantació d’aquest nou model de prestació del servei, amb funcions consultives, per tal d’anar informant de tot el que es vagi fent per implantar el nou model. Aquest grup tindrà una duració d’un any, prorrogable cada any i com a màxim fins a la finalització del present mandat municipal 2023-2027.
El ple aprova la creació del grup d'estudi i la seva composició per unanimitat.
5.- Concessió d’una pròrroga per presentar al·legacions demanada per part de SOREA,SA en relació a liquidació del contracte de concessió administrativa de serveis anomenat: Concessió de l’abastament de l’aigua de Vilassar de Dalt.
El ple aprova la pròrroga de 7 dies hàbils, demanada per la companyia AGBAR, i a comptar des de la recepció de la notificació de l’acord, per tal de que examini i presenti, si s’escau, les al·legacions que cregui convenients a la liquidació al saldo de liquidació 139.690,69 € a favor de l’Ajuntament en l’expedient de finalització i liquidació del Contracte de gestió de serveis públics mitjançant la modalitat de concessió per procediment obert, oferta econòmica més diversos criteris d'adjudicació del servei d’aigües de Vilassar de Dalt.
El punt s'aprova amb 10 vots a favor (ARA, CUP, PSC i PP) i 3 vots en contra (Junts per Vilassar).
6.- Concessió d’una pròrroga per presentar al·legacions demanada per part de SOREA, SA, en relació a la liquidació del contracte de concessió administrativa de serveis anomenat: Concessió administrativa de serveis del clavegueram de Vilassar de Dalt.
El ple aprova la pròrroga de 7 dies hàbils, demanada per la companyia AGBAR, i a comptar des de la recepció de la notificació del present acord, per tal de que examini i presenti, si s’escau, les al·legacions que cregui convenients al saldo de liquidació de 360,40 € a favor de l’Ajuntament, en l’expedient de finalització i liquidació del Contracte de gestió de serveis públics mitjançant la modalitat de concessió per procediment obert, oferta econòmica més diversos criteris d'adjudicació del servei de clavegueram de Vilassar de Dalt.
El punt s'aprova amb 10 vots a favor (ARA, CUP, PSC i PP) i 3 vots en contra (Junts per Vilassar).
7.- Moció per revertir les obligacions de registre documental i informació de les persones físiques o jurídiques que exerceixin hostalatge o lloguin vehicles de motor.
La moció presentada pel Partit Popular demana instar el Govern d’Espanya a derogar el Reial decret 933/2021, de 26 d'octubre, pel qual s'estableixen les obligacions de registre documental i informació de les persones físiques o jurídiques que exerceixen activitats d'hostalatge i lloguer de vehicles de motor, tenint en compte de l'impacte negatiu que la seva implementació.
Es rebutja la moció amb 4 vots a favor (Junts per Vilassar i PP) i 9 vots en contra (ARA, CUP i PSC).
8.- Donar compte de l'informe de Morositat corresponent al 3er Trimestre 2024.
9.- Donar compte dels decrets dictats durant el mes de novembre de 2024.
10.- Precs i preguntes.
Ple ordinari de 19 de desembre de 2024