Carpeta Ciutadana, un espai personal amb les teves gestions
La Carpeta Ciutadana és un servei en línia que habilita un canal de comunicació segur amb l'Ajuntament les 24 hores al dia, els 365 dies l'any, per tal de conèixer l’estat dels tràmits que has realitzat.
Per poder accedir a la vostra carpeta només cal tenir l'idCATmòbil (sistema segur i gratuït que no requereix la instal·lació de cap programari ni recordar cap contrasenya) o un certificat digital (DNIe, idCAT...)
Un cop a dins, pots fer el següent:
- Cercar per data i estat tots els tràmits presentats
- Consultar l’estat de tramitació (pendent, tramitat, denegat)
- Visualitzar i descarregar la sol·licitud presentada i tots els possibles arxius adjunts
- Conèixer les actuacions que l’administració ha fet sobre la seva tramitació
Nota: es podran consultar aquells tràmits realitzats mitjançant autenticació. Els tràmits que no requereixen autenticació no queden vinculats a la carpeta ciutadana per no poder garantir-se la identitat dels mateixos.
Accediu a la vostra carpeta ciutadana.