Servei de facturació electrònica e.FACT
L'Ajuntament de Vilassar de Dalt disposa de l'e-FACT, el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes per a la recepció de les factures electròniques per part dels proveïdors.
L'Ajuntament de Vilassar de Dalt disposa de l'e-FACT, el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes per a la recepció de les factures electròniques per part dels proveïdors.
El codi DIR3 de l'Òrgan Gestor, la Unitat Tramitadora i Oficina Comptable són el mateix pel nostre ajuntament: L01082140
Per enviar factures electròniques a l'Ajuntament de Vilassar de Dalt cliqueu en aquest enllaç.
El codi DIR3 de ViDA és: LA0024975
Per enviar factures electròniques al Museu cliqueu en aquest enllaç.
El codi DIR3 del Museu és: LA0008501
Per enviar factures electròniques al Museu cliqueu en aquest enllaç.
El codi DIR3 del Teatre La Massa és: LA0013533
Per enviar factures electròniques al Teatre La Massa cliqueu en aquest enllaç.
Per enviar les factures electròniques a l'Ajuntament de Vilassar de Dalt es pot fer:
1. A través de les bústies de lliurament.
Si teniu dubtes, podeu consultar els manuals d'usuari:
2. A través de plataformes privades de serveis de facturació electrònica que hi ha al mercat si aquestes es troben adherides al servei e.FACT.
És el document electrònic que conté el mateix tipus d’informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics. Té validesa legal quan duu una signatura electrònica avançada basada en un certificat digital reconegut que garanteix la seva autenticitat i integritat.
Per conèixer els requisits de les factures i les obligacions legals per als emissors, consulteu quines són les obligacions en l'emissió de la factura.
El format electrònic per emetre factures electròniques a l’Administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. Per generar les factures amb aquest format públic es disposen de diversos mecanismes:
Accedint a la bústia de lliurament de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt, entrant a la pestanya "Consulta d'estats". Aquesta funcionalitat permet la recerca de factures enviades prèviament, de cara a consultar el seu estat de procés.
Per a consultar l'estat d'una factura heu d'informar dels següents camps: número de factura, any fiscal de la factura, NIF de l'emissor, NIF del receptor i l'import total de la factura. Una vegada completats aquests camps i prement sobre el botó "Cerca" es realitza la consulta, mostrant-se l'històric d'estats pels quals ha passat la factura especificada. D’aquesta manera, si la factura s’ha lliurat i registrat correctament a l’Ajuntament, es detalla, entre d'altres dades, la informació corresponent al registre d’entrada de la factura.
Destacar que en el cas que no visualitzeu l’estat “Registrada”, això indica que la factura no s’ha registrat per l’Ajuntament. Així mateix, si la factura no supera la validació de la seva signatura electrònica o la factura no s’accepta per part de l'Ajuntament per motius comercials, la bústia de lliurament indicarà l’estat de "Rebutjada" i el motiu del rebuig. Així mateix, és responsabilitat de l’emissor de les factures la consulta de l’estat d'aquestes.