Des d’aquest dilluns 17 de febrer, el telèfon 061 atén les urgències del servei d'atenció continuada dels CAP de Vilassar de Dalt, Vilassar de Mar, Cabrera de Mar, Cabrils, Premià de Dalt i Premià de Mar, d’acord amb els objectius del Pla de salut de Catalunya.

">

El 061 atèn, a partir d'ara, les urgències mèdiques dels Centres d'Atenció Primària

Última revisió 12-02-2021 15:59
18/02/2014

061Des d’aquest dilluns 17 de febrer, el telèfon 061 atén les urgències del servei d'atenció continuada dels CAP de Vilassar de Dalt, Vilassar de Mar, Cabrera de Mar, Cabrils, Premià de Dalt i Premià de Mar, d’acord amb els objectius del Pla de salut de Catalunya.

Així doncs, els ciutadans d'aquestes poblacions, entre les quals hi ha Vilassar de Dalt, quan hagin de demanar atenció mèdica domiciliària urgent en l'horari de vespres, nits, diumenges i festius, ja no caldrà que truquin al seu CAP de referència, en tindran prou trucant al telèfon 061 CatSalut Respon.
El telèfon 061 CatSalut Respon gestiona de forma integral els recursos assistencials en l'horari d'atenció continuada. Els professionals sanitaris que atenen aquest servei valoren la situació i, segons la gravetat del cas, activen el recurs més adient: servei d'emergències mèdiques (SEM), visita mèdica a domicili, desplaçament a l'hospital més proper, visita mèdica al CAP o bé consells de salut per resoldre la consulta.

L'horari de l'atenció continuada continuarà sent el mateix:
De dilluns a divendres: de 21 h a 8 h
Dissabtes: de 17 h a 8 h
Diumenges i festius: de 8 h a 8 h