El nom del servei és OAC 360º Tic Tools i ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits online. Per fer ús del servei només cal trucar al 930 267 225, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h, o bé enviar un correu a servei_suport@tictools.es.

">

Vilassar posa en marxa un servei d'assistència per ajudar la ciutadania a realitzar tràmits online amb l'Ajuntament

Última revisió 12-02-2021 15:05
03/10/2019

logo OAC 360 negre i verdEl nom del servei és OAC 360º Tic Tools i ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits online. Per fer ús del servei només cal trucar al 930 267 225, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h, o bé enviar un correu a servei_suport@tictools.es.

Banner trcans cubL'objectiu d'aquest nou servei telefònic és el de facilitar l'accés i interacció dels usuaris amb els procediments electrònics impulsats des del consistori, resolent les incidències amb què aquests es puguin trobar durant les seves tramitacions. Així, per exemple, es resoldran dubtes sobre aspectes relacionats amb la presentació d'instàncies electròniques, amb l'ús de plataformes de contractació, amb la recepció de notificacions electròniques, amb inscripcions telemàtiques o amb l'ús de la carpeta ciutadana, entre d'altres.

Es tracta d'un servei totalment gratuït, amb el qual es vol afavorir un fàcil accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, empreses i entitats amb les noves plataformes telemàtiques que permeten una relació amb l'administració més eficaç i còmoda. El servei permetrà inclús la connexió remota amb el PC de l'usuari, si aquest ho autoritza, per a la resolució d'incidències.




Guia ràpida d'ús del servei OAC 360º Tic Tools

Com hi puc contactar?
Per telèfon: 930267225
Per correu electrònic: servei_suport@tictools.es

Horari
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h

Quin tipus de consultes puc fer?
Procediment per a la presentació d'instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques…
El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.

Quin tipus de consultes no puc fer?
No s'inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics...). Tampoc s'inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l'Ajuntament (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).

Si ho prefereixes, pots deixar les teves dades clicant al banner i et trucaran des del servei.

Banner fes clikc quadrat

Aquest nou servei és un pas més que fa l'Ajuntament per afavorir el fàcil accés als tràmits municipals que es poden fer online dins el procés d'implantació de l'administració electrònica que permet fer tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
Per accedir als serveis electrònics de l'Ajuntament, cal entrar a la pàgina web municipal i clicar la secció Tràmits, des d'on es té accés al Catàleg de Tràmits, Carpeta Ciutadana, Notificacions Electròniques, Tràmits Electrònics, etc.