La Defensora de la Ciutadania, Xaro Mariscal, va presentar en el darrer ple de la legislatura l’informe anual on recull totes les atencions que ha gestionat, les que ha pogut resoldre i les que no i on exposa, també, quines àrees tenen més queixes i/o suggeriments.

">

Informe anual de la Defensora de la Ciutadania

Última revisió 12-02-2021 15:31
06/05/2015

defensa siutadanaLa Defensora de la Ciutadania, Xaro Mariscal, va presentar en el darrer ple de la legislatura l’informe anual on recull totes les atencions que ha gestionat, les que ha pogut resoldre i les que no i on exposa, també, quines àrees tenen més queixes i/o suggeriments.

Tal i com va explicar la Defensora, els casos atesos han estat queixes, denúncies, consultes i suggeriments de persones que no sabien a qui s'havien d'adreçar per resoldre el seu cas o que l'administració no els ha donat la solució o l'atenció que buscaven. En aquest sentit, la figura de la Defensa Ciutadana ha fet de mitjancera per millorar la convivència entre veïns i veïnes, i s’ha reunit amb tècnics i treballadors municipals per reflexionar sobre aspectes que es poden millorar per tal de garantir i una òptima gestió dels tràmits administratius i una correcta atenció al ciutadà.

La Defensora va acabar l'exposició deixant clara la seva posició com un enllaç entre polítics, tècnics i vilatans per millorar la convivència de tots plegats. A partir d'ara atendrà els dimecres de 9 a 11 del matí a l'Hotel d'Entitats ubicat al Casal Piferrer. (C/ Mestra Viladrosa, 44)

Memòria Defensa Ciutadana 2014