type=11
El Concurs de truites de Dijous Gras va donar el tret de sortida als actes del Carnaval 2026 a Vilassar de Dalt.
Un any més, el concurs de truites del Dijous Gras ha marcat el tret de sortida a la celebració del Carnaval a Vilassar de Dalt que es va celebrar ahir a l'Estrella. Enguany s'han entregat dos premis: a la truita més original i a la truita amb millor gust, i els guanyadors han sigut guardonats amb lots de productes de proximitat.
Fins a 10 equips de cuiners i cuineres van participar al concurs demostrant les seves habilitats culinàries. Els participants van tenir 45 minuts per cuinar les truites abans que el jurat, format per Lluïsa Mañosa de Vins de Dalt, Lluís C. Lara del restaurant Caralmar i Juli Sena de la Comissió de Festes, procedís a tastar-les i dictés el veredicte final. Les truites més ben valorades pel jurat van ser una truita de papate brava elaborada per la parella formada per Cristina i Pepo i una truita de múrgoles amb foie i ceba obra d'Antonio Sánchez.
Després de l'entrega de premis i diplomes, els equips van acabar el vespre compartint un tastet de cadascuna de les truites.
El concurs de truites obria els actes de Dijous Gras a Vilassar, preludi de la festa del Carnaval que culminarà diumenge amb la gran rua pels carrers del municipi. Una rua que finalitzarà a la Plaça de la República Catalana amb l'entrega de premis del concurs de disfresses, i tindrà com a fi de festa una batalla de confeti.