El telèfon del servei OAC 360 ara és el 93 595 47 58

Última revisió 09-02-2021 13:05
09/02/2021

El 93 595 47 58 és el nou número de telèfon del servei de suport en la tramitació electrònica, OAC 360. Aquest servei ofereix ajuda davant qualsevol dubte en el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits en línia amb l'administració. Està operatiu de dilluns a divendres, de 8 a 20 h. També posen a disposició de la ciutadania el correu a oac360@vilassardedalt.cat.

 

 

OAC 360 és un servei que es va posar en marxa el 2019 i que, diàriament facilita l’accés a la ciutadania als procediments electrònics impulsats des del consistori. Només amb una trucada resolen dubtes sobre aspectes relacionats amb la presentació d'instàncies electròniques, amb l’ús de plataformes de contractació, amb la recepció de notificacions electròniques, amb inscripcions telemàtiques o amb l’ús de la carpeta ciutadana, entre d’altres.

Es tracta d’un servei totalment gratuït, amb el qual es vol afavorir un fàcil accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, empreses i entitats amb les noves plataformes telemàtiques que permeten una relació amb l’administració més eficaç i còmoda. El servei permetrà inclús la connexió remota amb el PC de l’usuari, si aquest ho autoritza, per a la resolució d’incidències.

 

Guia ràpida d’ús del servei OAC 360

Com hi puc contactar?
Per telèfon: 93 595 47 58
Per correu electrònic: oac360@vilassardedalt.cat

Horari
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h

Quin tipus de consultes puc fer?
Procediment per a la presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques…
El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.

Per accedir als serveis electrònics de l’Ajuntament, cal entrar a la pàgina web municipal i clicar la secció Tràmits, des d’on es té accés al Catàleg de Tràmits, Carpeta Ciutadana, Notificacions Electròniques, Tràmits Electrònics, etc.

Quin tipus de consultes no puc fer?
No s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics...). Tampoc s’inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l’Ajuntament (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).

Si ho prefereixes, pots deixar les teves dades clicant al banner i et trucaran des del servei.

 

Formació en tramitació electrònica

L'Ajuntament de Vilassar de Dalt ofereix una formació en eines de tramitació electrònica per promoure l'ús del canal digital entre la ciutadania, les empreses i les entitats del municipi.

Més informació en aquest enllaç.

 

OAC 360
OAC 360