L'ús de l'aplicació de comunicació d'incidències a la via pública continua creixent

Última revisió 30-03-2022 12:14
30/03/2022

Durant el 2021 han augmentat un 7% les incidències recollides pel sistema de comunicació d'incidències a la via pública de Vilassar de Dalt, mentre que el temps mitjà de resolució baixa fins als 50 dies.

Durant el 2021 es van obrir un total de 694 incidències a través de l’aplicació de comunicació d’incidències a la via pública, un 6,7% més que l’any 2020 (651). Pel que fa al total d'incidències recollides per l'aplicació des de la seva posada en funcionament el 2017, ja s'arriba gairebé a les 2300 comunicacions. El 2021, la majoria d'incidències (180) van ser relacionades amb la pavimentació, al voltant de 140 a la neteja, 110 a parcs i jardins, 100 a mobiliàri urbà i en menor nombre relacionades amb senyalització viària i amb enllumenat i serveis.

 

L’any passat també va créixer el percentatge d’incidències obertes per la ciutadania i a dia d’avui ja suposa més de la meitat del total (66%). Pel que fa als usuàris, un total de 640 han obert incidències des de la posada en marxa de l'aplicació sumant 127 usuaris nous el 2021.

Segons les dades de l'any 2021, el percentatge de resolució de les incidències es manté per sobre del 80%, mentre que el temps de resolució ja se situa als 50 dies de mitjana tenint en compte que cadascuna de les incidències que entren al sistema es prioritza en funció de criteris de seguretat, impacte, abast i oportunitat. Concretament, el 23% de les incidències es resolen en menys de 10 dies, mentre que el 61% es resolen en menys de 50 dies.

 

Comunicació d'incidències a la via pública

L'Ajuntament de Vilassar posa a disposició de la ciutadania aquest canal de comunicació, àgil i eficaç, a través del qual es poden posar en coneixement del consistori les incidències que es puguin produir a l'espai públic. La comunicació s'ha de fer a través d'una aplicació mòbil disponible tant per a telèfons amb el sistema operatiu Android com per a iPhone.

Aquesta eina, que funciona des de fa 5 anys, serveix, d’una banda, per millorar l'eficàcia de la detecció i gestió de les incidències, i de l'altre, per donar a conèixer a la ciutadania les actuacions i treballs que s'estan fent a la via pública.

Podeu conèixer tots els detalls i descarregar-vos l'aplicació clicant aquí.

Attend 2021
Attend 2021