Durant el 2020 han augmentat un 9% les incidències recollides pel sistema de comunicació d'incidències a la via pública de Vilassar de Dalt.
Durant el 2020 es van obrir un total de 651 incidències a través de l’aplicació de comunicació d’incidències a la via pública, un 9.2% més que l’any 2019 (596). Pel que fa al total d'incidències recollides per l'aplicació des de la seva posada en funcionament el 2017, ja supera les 2200 comunicacions que es distribueixen tal i com es veu en la primera gràfica: més de 600 relacionades amb la pavimentació, 400 amb la neteja, més de 300 sobre senyalització i també més 300 sobre mobiliari urbà i ja en menor nombre incidències sobre enllumenat i serveis i parcs i jardins.
Així mateix, l’any passat va créixer també el percentatge d’incidències obertes per la ciutadania i a dia d’avui ja suposa més de la meitat del total (54%).
Segons les dades de l'any 2020 el percentatge de resolució de les incidències es manté per sobre del 80% mentre que el temps de resolució ja se situa per sota dels 60 dies de mitjana tenint en compte que cadascuna de les incidències que entren al sistema es prioritza en funció de criteris de seguretat, impacte, abast i oportunitat.
Comunicació d'incidències a la via pública
L'Ajuntament de Vilassar posa a disposició de la ciutadania aquest canal de comunicació, àgil i eficaç, a través del qual es poden posar en coneixement del consistori les incidències que es puguin produir a l'espai públic. La comunicació s'ha de fer a través d'una aplicació mòbil disponible tant per a telèfons amb el sistema operatiu Android com per a iPhone.
Aquesta eina, que funciona des de fa 4 anys, serveix, d’una banda, per millorar l'eficàcia de la detecció i gestió de les incidències, i de l'altre, per donar a conèixer a la ciutadania les actuacions i treballs que s'estan fent a la via pública.
Podeu conèixer tots els detalls i descarregar-vos l'aplicació clicant aquí.